Teadventskalendern - en tradition

Att bryta bra traditioner är dumt tycker jag så nu är en teadventskalender säkrad hem till oss! Jag och min man brukar för det mesta dricka teet till kvällsfika varje kväll i december och för oss räcker det till två koppar. KRAV, nya tebekantskaper och snygg design - helt min kopp av te! Jag längtar!  Och nej jag är inte sponsrad utan detta är helt enkelt en stor favorit hos mig.

Bild: Nabo in Sweden, foto; Emma Shevtzoff

Bild: Nabo in Sweden, foto; Emma Shevtzoff
Nabo in Sweden som står bakom teadventskalendern har under ett dygn ett öppningserbudande på 15%, vilket ungefär motsvarar frakten.

Kommentarer

Jag beställde också den imorse. Har aldrig provat förr så jag hoppas verkligen att jag blir nöjd! Det låter ju underbart i alla fall :)
Anna sa…
Det är underbart, iaf tycker jag det! Hoppas du får en trevlig tedecember Linda!

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller